Corona FAQ

Op deze pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen over jouw theaterbezoek gedurende de coronavirus periode. Heb je een vraag die niet hier beantwoord wordt? Stel deze dan aan ons via de mail (info@stadsgehoorzaal.nl) of telefonisch via 010 434 05 00. Wij helpen je graag!

  • Welke maatregelen gelden er op dit moment bij jullie?

    Tijdens de persconferentie van dinsdag 15 februari is tot onze vreugde bekend gemaakt dat de coronamaatregelen per vrijdag 25 februari komen te vervallen! Er zijn dus geen restricties meer verbonden aan het bezoeken van ons theater. 

    Wel vragen wij je nadrukkelijk bij coronabesmetting jouw kaarten te annuleren (dit kan tot max. 6 uur voor aanvang van de voorstelling) via info@stadsgehoorzaal.nl of 010 434 05 00, je ontvangt dan natuurlijk jouw geld terug.

  • Werken jullie met een coronatoegangsbewijs?

    Nee, per vrijdag 25 februari hoeven wij bezoekers niet meer naar een coronatoegangsbewijs te vragen. 

  • Ik heb kaarten voor een voorstelling maar ik heb corona. Wat gebeurt er nu?

    Allereerst: wat vervelend voor je! Wij doen ons best het theater voor iedereen zo veilig mogelijk te houden. Daarom verzoeken wij onze bezoekers het te melden wanneer zij een positieve corona testuitslag hebben, dit kan tot uiterlijk 6 uur voor aanvangstijd van een voorstelling per mail (info@stadsgehoorzaal.nl) of telefonisch via 010 434 05 00.

    Wij zullen jouw kaarten, en wanneer gewenst die van jouw gezelschap, dan kosteloos annuleren (indien binnen 6 uur voor aanvang gemeld) en je ontvangt de aanschafprijs terug op jouw rekening.

    In het geval van verkoudheidsklachten (met een negatieve testuitslag) kan de bezoeker zelf de keuze maken om wel of niet te komen. In het geval dat afgezien wordt van het theaterbezoek gelden de standaard annuleringsvoorwaarden (uiterlijk 48 uur van tevoren annuleren in ruil voor een tegoedbon min annuleringskosten).

    Wij wensen je veel beterschap en zien je hopelijk snel weer in het theater!

  • Wat voor luchtafvoer heeft het theater?

    De lucht in ons theatergebouw wordt niet gerecirculeerd, wat betekent dat de lucht niet wordt hergebruikt. Vuile lucht wordt afgezogen en er komt enkel verse lucht weer naar binnen.

  • Hoe verzilver ik mijn tegoedbon?

    Wanneer je hebt gekozen een tegoedbon te ontvangen na de verplaatsing of annulering van de voorstelling waar je kaarten voor had ontvang je deze per mail.

    De tegoedbon is één jaar geldig en kan telefonisch en aan de deur worden verzilverd, maar ook via onze website. Wanneer je online kaarten koopt, klik je in stap 2 van het bestelproces (‘Betaling & Afleverwijze’) op de blauwe button ‘Gebruik tegoedbon Stadsgehoorzaal’ en vult de vouchercode in (deze is te vinden op de tegoedbon).

    Wanneer je aan de kassa of telefonisch reserveert, geef je aan dat je (deels) wilt betalen met de ontvangen tegoedbon. De medewerker heeft dan de Vouchercode nodig die op jouw tegoedbon staat. Deze vouchercode kunnen onze medewerkers ook opzoeken aan de hand van het ordernummer.

    De waarde van de tegoedbon wordt vervolgens verrekend met het totaalbedrag van jouw bestelling. Is het totaalbedrag van de boeking lager dan de waarde van jouw tegoedbon, dan blijft het restbedrag staan.

  • Hoe kan ik de Stadsgehoorzaal steunen?

    Deze vraag hebben we ontzettend veel gekregen. En dat doet ons ongelofelijk goed! Gelukkig komt er veel steun onze kant op in de vorm van donaties, het huren van de ruimtes én het aanbod om vrijwillig af en toe bij te springen door wat jongere mensen.

    Op deze pagina vind je alle vormen van steun op een rijtje. Maar, vooral lekker vaak komen en iedereen meenemen die je kent is al een enorme steun. Bekijk hier het volledige theaterprogramma.